امکان برقراری تماس صوتی با تلگرام

امکان برقراری تماس صوتی با تلگرام

امکان برقراری تماس صوتی با تلگرام ، از جمله قابلیت‌هایی است که کاربران به طور مداوم از شرکت پشتیبان درخواست افزوده شدن آن را دارند. تلگرام حقیقتا در زمینه پیام‌رسانی، چند سر و گردن بالاتر از بقیه اپلیکیشن‌ها ایستاده و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند، اما نبود امکان برقراری تماس صوتی سبب می‌شد تا کاربران مجبور باشند برای این کار، نرم افزار جداگانه‌ای نصب کنند. امکان برقراری تماس صوتی با تلگرام بدون شک کاربران ایرانی را بسیار خوشحال خواهد کرد.
فعلا امکان برقراری تماس صوتی با تلگرام اکنون در دسترس کاربران اروپا است، اما بنابر گفته‌های وب سایت رسمی تلگرام، به زودی کاربران در سراسر دنیا می‌توانند از آن استفاده کنند.
تلگرام حتی برای این که از امنیت مکالمه ها 100 درصد مطمئن شوید شیوه منحصر به فردی را در پیش گرفته: هنگام برقراری تماس، 4 اموجی برای شما و طرف مکالمه به نمایش در می آید که اگر برای هر دوی تان یکسان بود، می توانید از امن بودن تماس اطمینان حاصل کنید.
در کنار امنیت بالا، مکالمات صوتی تلگرام به لطف ارتباط Peer to Peer (همتا به همتا) از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند تا صدایی با کمترین تأخیر و حداکثر شفافیت به گوش شما برسد. تلگرام برای برقراری هر چه سریع تر ارتباط از نزدیک ترین سرور به شما جهت برقراری تماس با طرف مقابل استفاده می کند.





تاریخ: 1396/01/10

وب سایت موبایل کده به فروش می رسد. خریداران با شماره 44026809 تماس حاصل بفرمایید